STOMACHEACE

Nu ska jag och hunden sova. så himla trött, kunde knappt hålla ögonen öppna när jag kollade sista minutrarna på Färjan..Jossan har åkt hem, vi åt indiskt..Orkade inte ens äta upp..Blev proppmätt fort och sen hade vi båda skitont i magen.

notis till mig själv-åk aldrig till asien,då tål inte maten-

Imorrn är det upp tidigt igen, börjar 07.00 och sen är det hem och städa för den hann/orkade jag inte idag.
Bara lite städ för på onsdag kommer mamma hit och då ska vi typ julstäda och ta fram alla julsaker ( jag har iofs inte alls mycket julprylar) men de få jag äger ska fram.

notis till mig själv -Jag önskar mig ett solarie i julklapp,då jag känner mig, som en blek fet kossa-

På söndag kanske jag har en dejt. den är sjuk, för det var ett jäkla tag sedan. aja. nu MÅSTE jag sova. godnatt



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0