VILKENNERVIGBRUD

Fan vad jag är nervös. Om en timme ska jag på "dejt" jag har inte vart på dejt sen i somras typ. det är inte lol, det är svettigt as hell. Jag har ringt min stackars mamma 4 ggr idag och AC och Christoffer.. stackars dom med. Som har en sån jävla vrickad polare.

Appropå Christoffer. Park lane i fredags.. om jag träffade dig ber jag om ursäkt om jag var otrevlig, jag var skitfull.
Träffade Paula på Locatelli, det var över förväntan. oplanerat. Men riktigt roligt faktiskt. "You allways miss a best friend"- LC The Hills

Ett litet problem med den här dejten är att jag missar GossipGirl. Vem vill spela in åt mig?

Jag måste ha vin,. om jag ska klara av det här. Fy fan, jag mår illa, svettas och vill helst bara glömma det här och ta en dusch och säga godnatt. AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA ja är så nervös

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0