BLACKMORNING

klockan är 06.16 och jag ska som igår snart till jobbet. 07.00-15.00 skön tid men gud så trött man är på kvällen.. Gick och la mig vid 21.00 igårkväll. somnade utan probs.

Ett av de få orden jag har lärt Matthew att säga är snorunge..För det har komit så väl till pass eftersom att jag den här hösten vart sjuk nästan hela tiden. Och inatt slog det till igen.. Halsar en massa the för att kunna svälja normalt och kunna prata med kunder i resturangen idag.. Det går inte så bra. Clementinen gjorde heller inga underverk..Det här med att Cvitaminer ska förebygga förkylning är bara bullshit! Jag dricker Cvitamin varje dag och nu käkar jag clementiner också. Va mer kan du begära av mig min egna kropp?

Hoppas att jag åtminstonde blir sinnes smal på kuppen om jag ändå inte kan svälja.

Imorrn fyller jag 21!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0