GOBYTAXI

Nej mina kära läsare det var inte Matthew som mysteriskt dykt upp i sverige. TYvärr får man väl säga.
Det var min bästa vän Christoffer! Så  himla glad över att han är hemma så det är sjukt!
Vi hade afterwork igår, alla blev kalas fulla..Har ni sett den där reklamen för IQalkotest? TYp så ser det ut på våra personalfester. Och ungefär så mår jag nu...
Louise ringde för en stund sen och undrade hur jag mådde och om jag var påväg till hovås...och nog var jag påväg, jag höll på att packa min väska och klä på mig samtidigt som jag lyssnar till hennes beskrivning om vad hon hade på sig när hon var ute med Bella förut. ( bella har sovit borta för första gången inatt)
Plötsligt känner jag hur jävla illa jag mår, huvudet värker, det dunkar och halsen fylls av frätande väska som måste tömmas. Jag avslutar snabbt samtalet med att jag är påväg och snart är i hovås. (yeah right det tar typ 2 timmar att åka dit) Slänger mig in på toa, håller upp håret och spyr. Fin start på morgonen det där sofie! Klockan är 11.00 och vad har du gjort idag?
Alltså jag tåg uppenbarligen inte alkohol längre för jag har mått så jävla illa de senaste ggr jag var ute. Och jag tror inte det har med att jag inte dricker så ofta längre som påverkar. Neh min kropp har bara fått tillräckligt. Nu får det vara stopp och slut i flaskan.

Anyway.,...ska som sagt ut till hovås och det känns jävligt segt att batteriet på min mp3 har dött och jag mår illa. Att åka buss står inte högst upp på önskelistan nu. Jag tror jag tar taxi. Seriöst. Jag tar taxi. Jag vet jag är pinsam...men tro mig om ni hade mått som jag gör...Då är det okej att lägga de pengarna på taxi.
Nu ska jag packa klart min lilla weekendbag och torka tårarna som alltid bildas när man spyr (varför?) och ringa taxi. Här åks ingen jävla buss!


Kommentarer
Postat av: AckaDacka.blogg.se

OMG!!!!

2008-10-18 @ 15:47:35
URL: http://ackadacka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0