ISHOULDBEFREE

Idag är det en såndär fin höstdag, solen skiner, det blåser lite i de färgglada trädkronorna.. Alla är lite gladare idag när solen skiner. Den här dagen är vacker. Det luktar sådär friskt och gott i luften..Vet ni vad jag menar?
Borde fylla en kaffetermos och gå ut i skogen och plocka svamp med hunden.

Men gud hade en annan plan för mig idag. ICA var hans plan.
And now im off to that.


ser ni vad korthårig Bella är på den här bilden? Ikväll ska ja lägga upp lite bilder på henne nu. Lurvtussen

Kommentarer
Postat av: Nickie

Hon är allt en liten sötnos den där Bella.

Såg att du ringde mig i torsdags, vi sov och jag hade glömt att stänga av ringsignalen, därav upptaget tonen. Var ni på Lounge eller?

2008-10-14 @ 12:08:41
URL: http://www.glife.se/NickieA

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0