ITSASICKGIRLATWORK

Jag är så jäkla förkyld va...stackars mig, varför alltid när jag har en massa planer?
Aja. bara idag kvar att jobba, sen har jag ledig helg! Gud va skönt!!

Gick och la mig 19.30 igår,för att sova bort smärtan i min ömma,febriga kropp..Vaknade och snoret har under natten blivit gult. Jag vet inte vart jag lärt mig det här , men ngn har sagt till mig att genomskinligt snor är ingen fara, men gult då är du sjuk. punkt slut. Jag kollade och det är gult okej. alltså är jag sjuk.

När jag och Christoffer jobbade tillsamans för flera månader sedan, hade vi hjälp utav praoelever..och jag tänkte att jag skulle få in dem i ett "vanligt samtal mellan två vanliga medarbetare på ICA Focus Resturang" så jag frågade dem om dom aldrig kollade vilken färg snoret hade,för att veta om de var sjuka eller inte..
Ingen av dem svarade, förutom Chistoffer, han kollar han med.

Erkänn nu! Kryp till korset att ni NGN gång kollat hur erat snor ser ut?!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0