MISTERMISTER

Åh vilken härlig dag. Its a bittersweetsymphony dag!
Inte för att det är sol, det är inte sommar, det ärinte min födelsedag MEN jag är ledig, jag är inte bakfull utan utvilad och jag ska städa undan i lägenheten. Rent och snyggt ska det bli. Så när man öppnar dörren känner du doften Av Ariel Citrus..mmm mumma.. Kanske fuskar jag till det lite och lägger in bullar i ugnen (mormors) och tinar dem..Då luktar det nybakat i hela trapphuset! ska även slänga ut ett svar till Mr M som skickat ett mail till mig. ååh det är så underbart att vara bettuad i någon som är så långt bort. Det är helt omöjligt att inte sakna honom, men han är inte här så han tar inte upp alla min tankar. The perfect man is on the internet.

Har 3 timmar på mig innan syster Louise kommer och då ska vi åka till hovås med Bella. Det blir landet ikväll. Skönt, mat och mamma. Bättre blir det inte!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0