Om det är någon

som verkligen inte behöver bli sjuk nu, så är det jag. Veckan innan och den här veckan har vart skitjobbig.
Och för att krydda upp den lite extra, har jag gått och fått halsfluss..Började medicinera igårkväll. KUL
Därför ska jag nog be min syster hämta hem mig imorrn..Alltså hem till hovås.
Jag och Bella behöver vara hemma och ta det lugnt. Inte roligt alls..Men nödvändigt as hell.

Klockan är nu 06.26 och om 4 minuter ska jag gå ner till jobbet...Jaa, de hinner inte hitta ersättare så snabbt.. Så kan lika gärna gå dit och försöka göra mitt bästa, trots sjukdom.

krya på dig sofie

Kommentarer
Postat av: Lollobajen

krya på dig syster. älskar dig!

2008-10-02 @ 13:20:51
URL: http://louiseaberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0