En bra start

Idag har vi fått en bra start på dagen! Drog oss en halvtimme i sängen och sen upp för att gå i skogen..
Men det är ju så himlans kallt ute nu!! Så ikväll ska jag sortera bland mössor och vantar, för imorrnbitti tänker jag inte frysa om fingrarna som jag gjorde idag!

Sen blev det rejäl frulle och snart ska jag till jobbet.. Louise hade tydligen lite håltimme idag så hon ska ut med Bella medans jag är på jobbet. .
Måste gå om 20 min och har inte sminkat mig eller fixat håret.. jag gör det i sista sekund istället.. just nu vill jag bara sitta här och lyssna på musik (speciellt låten nedan..den är ju skit bra!! ) och avnjuta mitt kaffe. 

Well well får väl göra iodrning mig...............ÅH idag är en såndär dag då man bara vill vara hemma och mysa med ngn som är på bali!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0