fredagsmys

Efter en promenad mellan husen i solsken, lagade jag mat..fläskfile,klyftpotatis med bearnaisesås. Jag har frätit mig..mådde riktigt illa ett tag där. Men kände att ja fick ha lite fredagsmys, även om det bara var jag om min hund.


Charlotte och hennes kille Jesper var förbi och sen när de gått kollade jag och bella på grease..Det ända som höll hundstackarn vaken var när jag sjöng högt för grannskapet. Bella fick agera Sandy och jag var danny..

Nu är hon skittrött och sover..ja ska också sova. snart.

Din fitta, du har vart inloggad utan att skriva. thats it. i hope bali burns down


okej ni måste kolla HELA videon eller spola fram till slutet..hahaha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0