fucka upp

Solen skiner, men mitt humör har nåt botten. Im not feeling the sun at all.

Ska snart ut med bella igen, kansek får mig på lite bättre humör. Anyway, ja har inget bankomatkort,så har fått låna pengar av mamma för att kunna köpa presenter till mia systrar som fyller snart.. Och idag är min sista dag att handla, då jag jobbar resten av veckorna (varje dag) fram tills deras födelsedag. KUL

Såg förresten Top 10 at 10 imorse..Best office video. Gissa vilken video som gick när jag satte på tvn. Out of touch såklart, jag blev skiträdd och bytte snabbt till efter tio med malou. Jag får ibland för mig att sånt happens for a reason.
Men sen undrar jag..vart är office.-biten i den videon? Tjejer som dansar i gina tricot-liknande klänningar på ett spelbord? Öh okeej...Videon hamnade på nummer 7. Sen kom BECK..inget big fan av beck, men videon är fantastisk!
Nummer 5 är min favorit "step into my office,baby" med belle&sebastian. Det är en sån video du hade velat analyser i skolan..Jag älskar småfilmerna som ska visa när de har sex. C´est genial!




och inte så konstigt nog låt Flat Beat etta..

Kommentarer
Postat av: Anonym

HAHAH jag TÄNKTE PÅ DIG!! imorse!!! o så kom oout of touch o då tänkte ja ännu mer på dig. o sen tänkte jag VAFAN är officedelen i den här videon? o sen blev ja överlycklig när flat eric kom etta för de va den ja hoppats på. och först nu kom ja på att fan, den här videon e fucking GENIALISK! Jag ÄLSKAR honom mer idag än ja nånsin gjort. jesus

2008-09-25 @ 19:34:33
URL: http://heltfantastiskt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0