gynning är en härmapa

Jag var faktiskt först. Låten är gammal och den var på min blogg för eeevigheter sedan. så det så!


Men fine jag köper att den är skitbra, så det är okej att den upprepas.
Har vart en slitsam dag idag och allt jag gör är att sakna sakna sakna....blä blä. Vad trött jag bir på mig själv.
Nu skriver jag det till mig själv,så kanske jag kommer underfund. Sofie, det kommer aldrig funka. Så nu ska vi se om det några under...Kanske, iallafall tills nästa samtal eller mail dimper ner i inkorgen..då är jag fast igen. Åh håll mig

Kommentarer
Postat av: Anonym

hehe du va först med låten men she´s the one that´s fucking him!

2008-09-18 @ 20:10:25
Postat av: SVAR

det gör hon rätt i

2008-09-18 @ 21:46:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0