hallå sömntuta

"Asså bah åh herregud vad jag typ är trött liksom" Seriöst, jag känner mig så..När vi imorse väcktes av klockan,kunde jag lätt baraa  ringt ica och sagt "nej det är ngt konstigt med mina ögon, dom vill bara inte öppnas...det är kört, har prövat flera ggr nu..Tror inte jag kan komma till jobbet idag. hejdå"
 
Idag är en sådan dag då du inte orkar bry dig om hunden går på vänster eller höger sida av ditt ben..Allt mindre om hon går framför eller bakom, då jag var så trött, att jag mest fokuserade på att inte gå in i ett träd. Helt borta. Skitjobbigt..kändes som att gå i sömnen.
 
Idag ska jag jobba stora mördarpasset (lilla är 12.00-19.30) idag är det alltså 10-19.30 som gäller..Jag vet redan vilka puckon som kommer komma in i butiken. Det ser jag på vädret..Vissa pansisar vaknar sådan här soliga dagar och tänker " åh nu går vi till ica och plågar den stackars underbetalda kassörskan" Jag tror ibland att de kör en tävling inom deras föreningar.. Här är några exempel:
- Vem får kassörskan att gårta först?
-Vem kan hitta flest rabatter (gärna sådan som inte går in i kassan automatiskt)
- Hur lång kö kan man skapa genom att försöka bli av med all sin växel?
 
Och då undrar jag kära mor (15 år kvar till pension) Är detta ngn lek du känner dig extra dragen till? Isåfall, gå till en annan kassa än min.
 
______________
 
Carina var iaf här igår och det gick skitbra. Hon tycker att jag skaffat mig en fantastisk hund och det blir inga problem att lära henne saker. Hon tyckte det märktes på mig att jag var van vid hästar, det visar sig tydligen med Bella. (carina tyckte hon skulle hetat skrollan)
Jag fick inte betala, för det var alldeles för enkelt och hon tyckte inte jag behövde gå ngn kurs om jag inte ville.
Nästa gång ska vi träna ute med löplina och öva kommandon.
 
Hade så himla gärna vart i hovås ikväll, men jag känner mig för bra..Jag kommer somna i soffan och aldrig ta mig till bussen ikväll. Det vet jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0