Ingen big deal

Klockan är snart elva..äntligen är dagen slut..Vart hemma hos mamma o pappa och ätit.
Mådde inge vidare när jag gjorde walk of shame imorse..Jag vill säga till alla " nej jag är inget hemsläp..jag ser bara ut såhär när jag är bakfull" Men de såg mig som en promiskös liten flicka..bortkommen och sliten.

Well. Vi har gjort det igen. Jag och han asså..Ni vet neverending story? Men det var ingen big deal. Inget hände. fo sho asså inget hände..Jag har ju Mr M i tankarna vettu..

Men mysigt. det var det. DEF

Kommentarer
Postat av: Bajjen

I sooo know the feeling.. nyår 07/08... hmm... you're not alone. time will tell. älskar dig

2008-09-22 @ 10:25:17
URL: http://louiseaberg.blogg.se/
Postat av: SVAR

äsch det var mest bara en kulgrej,som brukar upprepas sisådär 1 gång i halvåret..Alla kan slappna av, jag tvekar påatt historien kommer upprepas..

2008-09-22 @ 11:08:29
Postat av: julle

J? haha ... tippat.... !!!!

2008-09-22 @ 17:28:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0