klockan är ett och allt är väl

 Appropå Julia, min julia..Jag ska inte köpa den lägenheten! Så var bara lugn..Hoppas fortfarande på en hyresrätt..Så jag kan fortsätta leva på en normal nivå. Dessutom om det ska vara 8000/mån då ska det fan vara ett mindre palats!

Apprpå  hund ...Vi har vart på långis idag, inte sn'llt mot min förkylda näsa. Sen åt vi frukost framför RachelRay on ice..så jävla töntigt..Varför ska de ha en talkshow på is? Människan kan ju inte ens åka skridskor!!!Jag blev skiternvös varje gång hon skulle flytta lite på sig..Hade iofs vart sjukt kul om hon fick ett benbrott eller ngt...mohaha

Appropå skridskor..Ska försöka fixa ihop en liten utgång med Thina imorrn.. Det hade gått galant om jag inte hade haft Bella eller hade haft en hundvänlig pojkvän som gladeligen vart hemma med hunden medens matte sätter klackarna i taket. . Men då den mannen som är närmast det beteendet befinner sig på fuckin Bali (orka vara på Bali när han kana vara här?!) så sket sig den idéen och det får lösas på annat vis.

Appropå mannen, på bali. Jag känner mig som en narkoman! Jag måste ha honom jag bara måste..NUNUNU


Kommentarer
Postat av: LolloBajen

haha jag kan bli din hundvänliga pojkvän GRRRRRRRRRR

2008-09-12 @ 07:47:58
URL: http://louiseaberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0