let there be sun!

Ja...jag är fortfarande på ganska dåligt humör. 2 av mina arbetskamrater har helt magiskt fått lägenheter...dom är 89or. Jag är 87a och är ensamstående hundägare. JAG ÄR I MER BEHOV AV DEN! 

klockan är 09.08 och jag börjar jobba 10.00...Svintrött idag..kom hem och mötte min granne i dörren...Så jag och Bella följde med och kollade på hans nya lägenhet..Den ligger precis ovanför Manjana..GRYMT fin. kul för honom, men så har han ju lite mer pengar än vad jag har också..

Charlotte(min syster) kommer hem idag en sväng och går ut med lill tussen..BRA, för igår när jag gick till jobbet var det strålande sol...Men när jag gick hem och skulle ut med hunden...ja då spöregnade det. ..Självklart, eftersom att jag hade mina sandaler på mig..Var ute med Thina förra vecka och han sedan dess 2 plåster på varje fot. Skoskav 2008. Så jag är i stort behov av mina sandaler...så jag ber Dig. let there be sun..

Ikväll när jag kommer hem ska jag titta på The Hills. Det är väl det roliga i mitt liv just nu.

På torsdag flyttar Christoffer till Norge. Orka norge!!

tack thina för ditt sms. den här är till dig



Kommentarer
Postat av: thina

tack Du för låten!! jag står redan på stolen och diggar.puss

2008-09-02 @ 14:13:17
URL: http://mittlivsomthina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0