råttbo

Var ju som sagt och kollade på den här lägnheten med mamma då...Först hittade vi den inte. sjukt otacksamt eftersom att vi båda hade högklackat, så när vi väl hittade den hade jag hunnit bli grinig. Hade även glömt mina cigg hemma så kunde liksom inte blossa och lugna ner mig....

Och det hade behlvts när vi väl såg den. klädkammren var det som sa STOPP! Fy fan asså..begär dom att slutsuman ska bli ca 8000 i månaden får det fan va en klädkamare där en sko större än strl 35 går in. Den va ofräsch och allting behövde göras om. Usch och fy....
Vi åkte och handlade en fil till min frukost imorrn och sushi. Tvingar alltid mamma att äta sushi. stackarn...
Det var iaf en SINNES läcker kille i mataffären, som även handlade i min kassa förra veckan. jag dog. Han är så jävla snygg...Han var Mr med stort M..Fast inte som mr med m som jag nämnt tidigare...Dock jääävligt lik på utseendet.. Oh Romeo........

Ikväll har Emma och Andreas vart här och druckit vin och kollat på "Vem kan slå Filip och Fredrik" ..ska jag vara helt ärlig tycker jag att det var en riktig besvikelse..Inte alls som 100 höjdare. .

Nu sover bella i korgen och ja ska snart lägga mig jag med...Ska bara läsa lite ur min nya bok  " 40 dagar med Marilyn Monroe" Läs den!

Ciaooo


Kommentarer
Postat av: Julia

8000!???!?!?!?!?! Som du ska betala själv? Omg Sofie. Så jävla not worth it, aldrig.

2008-09-10 @ 10:47:15
URL: http://heltfantastiskt.blogg.se/
Postat av: LollBajen

men hallå sofie du kanske borde hyra in dig i en skoaffär istället? Why not make it hot... och vad i HELVETE gör jag i skolan kl 7 på morgonen? okej klockan är inte 7 nu men jag lovar att jag var här prick den tiden... orka vara jag haha älskar dig / Bajen

2008-09-12 @ 07:45:21
URL: http://louiseaberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0