tidiga kyliga morgon

Klockan är alltså 06.18 och jag har vart ute med Bella och nu har vi ätit frukost.
Brukar äta frukost på jobbet när jag börjar 07.00 men idag var jag så hungrig att jag var tvungen slänga i mig ngt innan jag lämnar boet för dagen.

Det märks att det börjar bli höst nu, då det var bäcksvart och skitkallt när vi gick ut på morgonpromenaden idag.
Hösten är ruggigt nära bokstavligen.

Jobbar till 15.30 idag men hoppas kunna gå 15.00, då det förhoppningsvis blivit varmare och är lite sol, så jag och Bella kan gå en långpromenad! Men man ska inte hoppas på för mycket. '

Ikväll kommer syster Charlotte hit, hon ska ut ikväll och har bokat mitt vardagsrum för natten. Som betalning för hennes vistelse här kommer hon att behöva rasta bella imorrn när jag gått till jobbet. Svinbra deal!

På fredag blir det min andra syster som gästar lägenheten för en härlig hemmakväll och på lördag bli det nog en liten utgång.. Ska försöka dra med Stina också...Får se..

Förresen är jag igång med 89or igen hahaha. Denna gången även en arbetskamrat..som dock fortfarande jobbar på mitt jobb...Inte som den förra då som hade slutat när vi hade våran fling...
Fine det är 2 år och dom är små och skit men eftersom att alla andra helt plötsligt börja dejta 89orna måste det ju vaar ngt speciellt med dom. Jag ger dem den 3e chansen. ..Och sista innan jag börjar tolkas för pedofil.

Förresten..vilka av er såg Idol2008 igår?

Kommentarer
Postat av: Sanna

Ha en bra dag :D

2008-09-04 @ 06:28:27
URL: http://sannawiberg.blogg.se/
Postat av: Lollobay

yeey! vi ska ha en grym helg syster :)

2008-09-05 @ 09:15:05
URL: http://louiseaberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0