BOWLINGFORCOLOMBINE

Cho San!

Nu nu sitter jag här igen, i vanlig ordning framför datorn och ska kolla vagnen in till stan..Ska möta min bfriend och hans syskon och vänner för lite bowling och middag. Det är ett rent helvete att veta vad man ska ha på sig när man ska bowla!
Jag vill ju vara fin för mr j, men jag måste ju vara bekväm för att kunna spöa skiten ur de andra!

Så nu har jag gått in för det här som fan! Jag lyssnar på allt som har med vinnare att göra (the winner takes it all, we will rock you osv) jag hittade ett par gamla miss sixty jeans längst ner i garderoben som fortfarande passade..trots att jag var 17 när jag köppte dom (innan sambokilona och p-piller) Känner mig redo! Stackars de andra...de har ju ingen aning om att jag kommer köra över dom med mina bowling skills! (HAHAHA) ärligt talat så suger jag på bowla...Skitsamma gör går hem med en trofé iallafall..
Jag får ju gå hem med mitt hjärta!

Köss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0