HAIRCUT

Gomorron allihopa!

Igårkväll var jag och tog några glas med thina och pratade gamla minnen, vad som hänt sen sist och pojkvänner. (nej jag har faktiskt inget liv utan bara min kille) Så idag är jag lite trött, trots att jag var hemma tidigt!

Då undrar ni kanske varför i helvete jag då har gått upp så tidigt på min lediga dag om jag nu är så trött...Jo det är för att smarta jag då har beställt klipptid idag och sen ska jag åka och hämta mitt pass och id-kort som är klara! yeeeej!

Ikväll ska jag vara hemma och glo i min morronrock...Jag ska ha uppesitterkväll och vänta på mr j, som ska på en klassträffsreunion och han visste inte när han skulle komma hem. Det viktiga är faktiskt inte NÄR han kommer hem till mig, utan ATT han kommer hem. Jag blir väldigt lugn av bara vetskapen om att han ska komma..oavsett om det är 17.00 eller 22.00..
Är ni också så?

Bara ni vet att någon är påväg hem är väldigt lugnande..man blir liksom inte lika rastlös och känner sig "tvingad" att gå o sova..Idag ska det bli mysigt att sova! Vi har inte setts sen i söndags så jag ska döda honom med pussar!!

Åh shit, måste börja dra mig nu! wish me luck with my haircut!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0