LEOPOLD

Sitter o tittat på filmen Kate och Leopold..Har sett den säkert 5 ggr, men den är lika söt varje gång..För vilken tjej kan inte låta sig charmeras av Leopolds artighet, romantik och intelligens? Tänk om pojkar,killar,män skulle ta och lära sig lite av "det gamla sättet" Vad mycket trevligare allt skulle bli! Jag älskar att bli uppvaktad! Men det gör väl alla? Precis som att det är lika kul att ge tillbaka..små presenter,kärlekslappar, sms eller bara något han säger som bara ni förstår..som bara ni skrattar åt..

I våras var jag på operan med familjen och kom hem till min gamla lägenhet helt sönder frusen..varpå min man hade tänt ljus i hela lägenheten och köppt en stor bukette med röda rosor! Hur fint är inte det liksom?
Mwn inte bara sånt får hjärtat att smälta..Nutidens kärleksbrev, såsom att jag varje kväll vi är ifrån varandra får jag ett välskrivet jag älskar dig godnatt sms! Eller att jag kommer hem från jobbet o han har lämnat ett brev bredvid fjärrkontrollen där han ritat hjärtan med J:n och S..

Åh kan det inte bli obilgatoriskt att alla killar ska ha läst alla Jane Austen böcker /författaren till bla Förnutf och känsla/Stolthet och fördom ( för er oallmänbildade puckon därute som inte kan ngt om historisk romantik!)
Jag lovar att världen skulle bli en mycket gladare plats!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0