VISACARD

hej ja heter sofie och har idag betalt en heltidsmånadslön åt en anställd på ikea med mitt lilla kort. jag har handlat en jävla massa  möbler o grejer..ny säng till mig o min babe, fåtölj,fotpall,sidebord,soffbord,hylla,ramar,gardiner,nya köks o garderobshandtag etc..Cant wait att få sova i den stora sängen med älskling...förhoppningsvis imorrn! saknar honom så mkt, trots att han o hans mamma va med mig o min mamma på ikea..det är inte samma sak, när jag ligger ensam oh gnyr i min säng i den tomma lägenheten...Bella e ju fortfarande på semester (kollo som hennes dagmatte kallar det) saknar henne jättemkycket, men snart kommer hon hem!!! yeeeeeeej min lilla vovve:) myspys med bella!

åh hittade precis en fin grej iaf ja ska önska mig i födelsedagspresent..eller tja..asså ja kan ta den här gåvan vilken dag som helst förresten..

mittnamnhalsband.se hittar ni det på och beställer ni med koden kärlek09 får ni 10% rabatt, dessutom är frakten kostnadsfri!


fast jag vill ju självklart ha J (L) S..inte r o d...va fan heter dom liksomn..robban (L) doris? snyggt..kom på att jag just angett två namn som faktiskt finns i släkten! hahahaha..min farmor hade dödat mig om hon såg att ja skrivit det..iofs vet ja att hon inte är helt överförtjust i hennes andra namn..stackarn..


nåväl..halsbandet. ja tack!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0