WORKWORKWORKWORK

tar det aldrig slut?
jag jobbar jämt jämt jämt..

Måste se till att boka londonresan med minn babe snart, så jag har ngt att se fram emot! Nu längtar jag bara tills jag får gå hem ikväll och gosa med min fina kille! Önskar att vi hade en vecka eller två i ett varmt land och bara fick vara med varandra, äta gott, sola, bada och kunna göra vad vi vill!

Känner mig sliten och trött, även om jag sovit som en stock och inte alls är trött..Så känner jag mig bara BLÄÄ! Kanska för att jag tog 2 veckors semester i år, 3 förra året och 2 året innan dess.. Asså jag behöver vara ledig!! Jag behöver åka bort!

vem känner för att bjussa mig på en resa till grekland en vecka?!

tack så mycket

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0