091215

Fy satan vilket skitväder! Jag och Bella var helt slut när vi kom efter en regning promenix. Nu ligger hon helt stendöd i sin lilla korg. Själv ska jag styra upp lite lunch och sedan möta syster i stan. På hemvägen sen ska jag hämta Mr Js julklapp, fick sms om att den komit! Yeeej!

Appropå på det...satt och skrev dagbok för första gången på månader, igårkväll. Skrev att det bara gått några dagar sen j åkte, men jag saknar honon skitmycket. Skumt när man liksom inte pratar med varandra..Saknar hans doft, att han ligger breve mig och kramas,kolla på tv ihop...MEN så igår när jag satt och skrev, så kommer världens finaste sms från världens finaste kille=) made me smile



ser ni den fluffiga lilla valpen?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0