APERFECTDAY

Det gick trots ångestattacken igårkväll, bra att jobba idag. Morgonen var horribel dock. Alltid som sämt på morgonen..Men dagen knallade på och även om jag halvgrät på chefens kontor idag(att bli kallad upp till kontoret är ju som att behöva gå till rektorn för fan) så har det gått bra.

Mötte upp min babe efter jobbet, inne i stan för att kolla mellandagsrea. PFF! Serri who let the dogs out?WHO WHO?
Det var totalt omöjligt att ta sig fram att vi inte orkade kolla på ngt..Inte särkilt inspirerande...Det jag hittade tyckte jonas va fult, men vad gör det..Allt ja hitta stod den en stor skylt breve EJ REA och då kan jag lika gärna vänta tills vårkläderna kommer in på riktigt..

Men ska in och köpa mig ett par (har ni hört ngt så löjligt men skitsmart) som jeanstights?! och en ny foundation.
Orkade liksom inte införskaffa ngt idag, eftersom folkmassorna kvävde både mig o jonas.

Sen åkte vi hem och handlade på vårat ICA..Hem och gjorde egna hamburgare och jonas gjorde sinnesgod avacadosallad till=)mumms! Sen har vi bara legat och gosat under täcket och kollat på 2½ men. Loves it!

Jag tror att j kollar på boxning eller ngt nu...men ja ligger här i sängen. Ska upp tidigt imorrn så nu ska ja läsa ett kapitrel i Marian Keys-Är det någon där? som jag lånat av Christoffer..SEN blir det godnatt!

BACI


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0