BEATRICEANDBENEDICT

Jäklar! Vad mycket bra film det har gått idag då! En tiktig söndag med andra ord! Jag önskar att ja hade vart bakfull och ätit pizza framflr tvn idag..Men nää jag va uppe tidigt imorse och tvättade och städade,putsa fönsterna och har åkty kana på isen efter hund som gillar att springa..Hon må va liten men på halt underlag blir hon jumbohunden och ja åker som en vante efter!

Nu har jag badat min någorlunda solbrända kropp (utser solare till månadens elektriska uppfinning) och tittar på Drömkåken med Björn Skiffs! Svensk bonnehumor när den är som bäst! DET är Top noche!! Förutom Drömkåken så hade visat Mycket väsen för ingenting och som min goda vän Julia älskar jag Shakspeare! Men jag är inget Romeo och Julia fan eller Hamlet...nä inte alls. Jag gillar de komiska pjäserna! Min favorit är Så tuktas en argbigga (i filmen spelar Elisabeth Taylor och är heeelt fantastisk!!) Tätt följd av Mycket väsen för ingenting och sedan Trettondagsafton. Såg vi den på Stadsteatern ni som bor i Göteborg? Tror inte den går längre...Men den var så jävla bra..Var nära på att gå själv en extra gång!

Älskar teater! åååh ser så fram emot när Julia jobbar i någon flashig roll på Dramaten i STHLM och ja ska klippa ut vartyenda tidningsklipp om henne och klä på mig röd långklänning,alla mina smycken och päls och gå på premiär..åååh ordet premiär!! Det rullar fint på tungan det! Prrrrrrrrr......







Fina julia! kom ihåg att ja känner henne när ni ser henne framtäda!

Kommentarer
Postat av: julia

hahahOMG på ricko, fick tårar i ögonen nu för att du skriver så fint om mig. tro mig när jag säger att jag ska göra ALLT jag kan för att detta ska bli sant. fan vad underbar du är. LOVE u!

2010-01-01 @ 03:43:04
URL: http://heltfantastiskt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0