DAYTWO

Fortfarande irriterad. Även om jag sovit i dryga 5 timmar är jag sur och grinig. Börjar halv nio idag, men vaknade likt förbannat strax efter fem..Första jag gjorde var att kolla min mobil. Om jag hade fått ngt svar under natten. Kan ni gissa om jag hade fått det?

Kunde inte fortsätta sova även om jag ville. Klockan är ju bara 06.15 och jag behöver inte gå upp förens om en timme. Men jag kan inte sova om. Det går bara inte. Jag har som en klump i magen som går ända upp i halsen. Hur mycket jag än sväljer och sväljer så försvinner den inte. Hör folk som springer i trappuppgången för att hinna med bussen. Känns som att de springer i mitt hjärta så snabbt slår det. Paniken.

Har gjort varm oboy till mig. Min doktor sa att det har en lugnande effekt. Gött! Älskar oboy, men vill ju inte direkt behöva dricka den klockan 06.15 på morgonen för att jag ska lugna ner mig. Dagen har ju inte ens börjat! Och så blev det skinn på mjölken! Fan!

Har läst ut 2 böcker på två dagar för att ja inte kan lugna ner mig. Just nu över jag på att andas.

Man ska andas i en fyrkant. Ta ett djupt andetag. Räkna sedan till 1.2.3. Andas ut. Räkna sedan till 1.2.3. börja om.

Fattar ni eller. Jag är 22 år och över på att andas.Dricker lugnande på morgonen. Dricker vin på kvällarna för att jag är ledsen och kan omöjligt somna om jag inte dricker ett glas. Ja, jag vet. Alkis. Kalla det vad du vill. Jag mår illa. Om jag går upp nu, hinner ja ta den tidiga bussen och kan äta frukost i lugn och ro på jobbet. Slipper jag iaf stressa upp mig mer för att bli sen.

Kan ni gissa om jag fått svar?

Kommentarer
Postat av: JULIA

Jag älskar dig Sofie. MEN - We need no talk. Inte om att du är 22 år och måste andas i en fyrkant. Det är nog mer vanligt än du tror (Jag är 21 och måste andas i en triangel ibland, så) inte att det blir skinn på mjölken (men serri, fan vilken amatör du är! Vad har du för micro btw?) inte att du måste dricka ett glas vin varje kväll för vem FAN måste inte det. (rött eller vitt? när går vi på whiskeyn? jag föredrar dock ett stort glas varm glögg såhär i juletider (OBS stark)

men en annan grej! som verkar göra ditt liv jävligt jobbigt.

/Din bruni

2009-12-22 @ 12:40:50
URL: http://heltfantastiskt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0