FABFOUR

HEJ alla barn!
Nu tänder vi det fjärde ljuset, för det är fjärde advent! WEHOOO! Så jävla vackert när alla ljusen brinner=) eld eld eld. brinn brinn brinn!! mohaha

Ska trycka i mig lite yoghurt och kaffe nu. Sen blir det ut i snön med lilla Bella!

Måste fixa en sista julklapp idag också..om jag hinner dvs. Annars får ja stresshandla den efter jobbet ngt dag.
För JA, imorrn börjar jag jobba. Asså klart att jag saknar vissa personer osv..men jag mår riktigt illa, har sovit grymt dåligt och liksom som en klump i magen...

En grej är bra med den här annars ganska vidriga dan före dan (före jobbet) är att jonas är hemma!yeeej! Han ringde förut och sa att de komit hem...WOW va konstigt att höra hans röst helt plötsligt! Vi har ju inte pratat på en vecka! ååh han är ju skittrött och vill sova hela dagen...jag visste ju att han skulle vara trött, men JAG (allt handlar i slutändan om jag) vill ju vara med honom!  vill typ äta hans fingrar och slicka hans läppar (ÖH?) neh men serri har saknat honom så jääääääääävla mycket juhe!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0