FRÅGESTUNDMEDKIDSEN

Jag tycker det är så underhållande att läsa folks bloggar där de kör "frågestunder" och sedan läsa va det är för frågor folk skickar in...

Några exempel:

hur vet man vad man vill göra i livet?

jag har blivit kär i min bästa killkompis. vad ska jag göra?

hur hittar man sin egna personliga stil?

vill du ta en fika med mig?

Serrrrrrrrriöst!
Hur ska den stackars bloggaren på en annan sida av skärmen kunna veta vad du passar att göra i livet? Eller hur jävla lätt är det att svara på kärleksråd, när man knappt vet vad man ska göra när man själv har problem i ett förhållande..OCH vem fan skulle vilja ta en fika och typ bli BFF med någon random läsare..............?

Asså orka.

Men som en kul grej..ska jag svara på de ovanstående frågorna.

hur vet man vad man vill göra i livet?

SVAR: Asså ingen aning. Då hade jag gjort det. Jag vet vad jag inte vill göra, så det utesluter ju några jobb och knäppskallar man har råkat ut för..

jag har blivit kär i min bästa killkompis. vad ska jag göra?

SVAR: SHÄÄT va det suger..Man berättar, hoppas att det är besvarat. Det kan bli fantastiskt! Vänskap är en av de viktigaste grundpelarna i ett förhållande. Men om det inte funkar..Spring! fort som fan..för oj vad det gör ont!

hur hittar man sin egna personliga stil?

SVAR: Åh va kul att du frågar*LER STORT* men jag har faktiskt ingen aning på den frågan heller. Varför inte bara se ut som alla andra? DEt är ju tydligen ens personliga stil nu för tiden..Se ut som alla andra! Lycka till!*tummen upp*

Skulle du vilja ta en fika med mig?

SVAR: ja jättegärna! jag lägger genast ut mitt mobilnummer här på bloggen så alla fina läsare kan ringa och sms dygnet runt mina små marsipangrisar. ÄlSkAr Er Så HiMLa mKT!!!! *kiiiiisssssseeesss*****


LOL

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0