HANNAMONTANA

Vilket jävla skämt! Kan verkligen bli irriterad på småkids som liksom går all in på H.M stilen. FUGLY!

En grej till jag blir irrterad av. är IVE GOT A FEELING! Hatar låten! If u got a feelin.keep it to ure self.

Alltid önskat mig snö på julafton. Men asså, det är ju svviiinkallt! Vi låter snön ligga  några dagar till. sen skyfflar vi bort den

Fick påminnelse från Radiotjänst. 594 kronor. EEEHH?!! jag betalar alltid räkningarna i tid! Men så gick jag in på min internetbank..."EJ SKICKADE"-Radiotjänst...Fan fan fan...med andra ord hade jag försökt betala den, bara glömt att trycka skicka. oooorka! så nu betalar jag 75 spänn extra för utebliven betalning.
Kan dom inte va lite tacksamma över att jag betalar över huvudtaget? Vet  ni hur många det är som säger att de inte har ngn tv och då låter oss andra betala värsta cphöga beloppen.

OK. ja ska sluta vara bitter. Idag ska jag jobba,sen hem och ta med mig väskor,hundsaker och julklappar och åka till hovås. Syrran hämtar mig vid 8.Så det blir inte mkt vila idag.

Men döh: GOD JUL

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0