IMISSMYDOGVERYMUCH

För första gången sen jag skaffade min hund bella (för 1½år sedan) så har jag haft henne nästan varje dag här hemma. Den här veckan har jag vart med min lilla gos varje dag och vi har gått långa promenader,haft pälsvård på kvällarna,hon har hållt mig sällskap på kvällarna och legat och gosat i min säng. Nu ska jag tillbaka till jobbet imorrn, så har vart och lämnat henne hos Gittan(hennes plastfarmor aka dagmatte) Det är så himla tomt här hemma! Jg saknar henne skiitmycket och gråter så fort ja ser någon rasta hunden utanför..Dom håller ju inte ens ordentligt i kopplet!!!!! HATAR FOLK SOM BARA LÅTER KOPPLET HÄNGA I MARKEN!!!

åh min lilla vovve.på onsdag hämtar jag hem dig igen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0