JAGHARKOMITSÅLÅNGT

Jag har ätit frukost, men jag har inte klätt på mig. Inte komit någon vart...fastnade här vid datorn..

Fastnade här, för att jag ÄLSKAR att kolla på style.com

Min favorit. Alltid älskar. Kommer alltid älska. Dsquared2

Asså kolla in stylingen! plåster,flaskor, keps med finklänning, gummistövlar med glittriga halsband! åååh älskar det! Det är sånna som dem som säger till mig att jag får ha fluffig klänning och ha mina skitiga converse till.
Det är okej..







tomten,om du har idéetorka på julklappar till mig..Så är det heeelt okej med vilken outfit somn helst från ovan.

Kommentarer
Postat av: julle

KLART SOM FAN MAN FÅR HA FLUFFIG KLÄNNING MED CONVISAR!! EEHH kan vara de snyggaste som finns

2009-12-21 @ 00:09:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0