MOVIEDAYS

Igår var jag stina och christoffer ute. Vi va på Lounge(s) och det var jättetrevligt! Har ju inte vart ute på evigheter innan dess så det kom passande. Men nu får det allt räcka på ett tag..För idag har jag haft ont i huvudet och vart seg..fy fan va ovärt!! Har vart ute med hunden i snön och nu äter ja pizza o dricker cola. såklart! köppte även på mig chips,dipp,choklad,potatissallad(?blev så jävla sugen på det) och glass. Satan vad gott! Min plan var att bara va hemma och äta hela dagen..men nää ja pallar inte att äta mer. Nu har jag tryckt i mig halva pizzan framför "David Copperfield" Nu är det SHREK och sen e det Happy Feet! ÄÄÄÄLSKAR HAPPY FEET(L) men gud va ja önskar att min älskling hade vart hemma i sverige så vi hade kunnat gosa i soffan framför happy feet,med tända ljus,massa gott att äta,dricka lite vin (kanske inte idag men..) och kyssas passionerat när det blir romantiska moments på tv...

Åhhh herregud ja håller på att bli galen!!! kom hem nu för sjutton! okej han kommer imorrn..ja får hålla ut!
baci!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0