NÄNUFÅRDUTAOKOMMAHEM

OK, nu är det Torsdag och nu känner jag att det är färdig semestrat för J´s del. Nu får han allt ta och komma hem och kramas och pussas! jaaa tack! nu tack!

Jag och hunden äter frukost, ska snart ner och slänga tomglas så vi blir av med skiten. Sen ska jag in till stan och lämna julklapp till Christoffer och köpa en hårborste..en sån med svinhår. Dyr som skam är denna kam! åååh julrim! Är det typ någon som har det som yrke eller så? Det är ju typ som att rappa...(för det är ja så sjuihelvetes bra på!...hrrmff..not)

kom på fler saker att önska mig  i julklapp:

  • Elsas Mode-Sofi Fahrmans debutroman (älskar ordet debutroman)
  • två sinnesstora taveldukar
  • två stora frukostkoppar med fat!
  • vit plåthink till hundfodret
  • nya foderskålar till Bella
  • svarta Hunter stövlar
  • rosettörhängena från Marc by Marc Jacobs
  • Stelt svart armband från Marc by Marc Jacobs
  • röda converse i strl 6½
  • två ljuskoppar med spegelglas från indiska
  • stor antik spegel med guldram/vitram
Sådär ja..niu har några dagar på er! bacibaci


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0