NUKÖRVIPÅFASTANISTÄLLETVA?

GRYMT trött på julen nu. Jag älskar allt som har med julen att göra. Jag känner faktiskt bara en person som är lika vidrig som jag själv är och det är Julia. Jag börjar peppa direkt efter Halloween och ställer in mig på att nu jävlar ska här bli jul! När vi får barn ska jag göra allt ALLT från grunden, förutom att slakta djuren typ..(det får jonas göra isåfall)
Men nu.. Liksom allt är ju över. Advent,lucia,julbak,julstök,julafton,juldagen och annandagen.. Alla traditioner är över och nu är det årets sista vecka.

Blir seriöst deppig av att bara skriva det.. ÅRETS SISTA VECKA! åååh nej liksom, nyårslöften och skit. Hetsen av vad man ska göra på nyårsafton. Till och med på nyhetsmorgon frågar dom Gustav Skarsgård-Vad ska du göra på nyår? Vad ska du ha på dig?,Vilka nyårslöften har du?

Öhöhöhöh?

Jag och Jonas va bortbjudna, men jag jobbar till 20.00 och ska jag då fixa mig och sen sätta mig på en buss till hovås och komma dit när alla e fulla och ja knappt känner någon. nej. . Inte jag iallafall... Så du föreslog jonas att vi skulle vara hemma och äta och mysa istället. MEN TACK! JAAAAAA! Det vore ju perfekt

Nyårslöfte då. Jag och min syrra Charlotte ska börja träna. Mest föär att jag m,åste avreagera mig på ngt, jag har ju ett sånt jävla humör....

Sen ska ja ta tag i mitt körkort. Blir fan 23 2010 juh. körkortet måste tas.

Lämna en plats öppen ifall jag kommer på ngt halvenkelt som jag faktiskt kan hålla.

Menm jag tänker inte sluta röka,dricka eller bli vegan..

Och vad ja ska ha på mig, beror självklart på vad vi ska göra. men är vi hemma blir det ingen sexig minidress...det blir det om vi går utanför dörren...men det känns tveksamt!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0