ONEWEEKLEFT

Ni som läser och har vart uppmärksamma..kanske märkt att jag inte nämnt mitt jobb på ett par veckor.. Det är för att jag efter den här veckan vart sjukskriven i totalt 3 veckor.
Jag har alltså haft tre veckors semester på raken sedan jag tog studenten och det är fyra år sedan! Därför är det galet att jag vart hemma i tre veckor. Tror att man måste vart i samma situation för att förstå mig.. Och ingen jag känner har jobbat alla veckor så som jag har. INGET miljöombyte alltså. Utan bara göteborg göteborg göteborg, jobb jobb jobb och när jag har vart bortrest, utomlands eller ledig DÅ har det inte vart i tre veckor..inte ens två. hahaha sånt finns inte i min värld!

Då kanske ni tror att jag har en massa pengar sparade? NEJ! Inte det heller! För det första så har jag ingen hög inkomst även om jag jobba sex dagar i veckan, så är jag alltid stressad för att ekonomin inte ska gå ihop! Till råga på allt så kan jag inte sova..och om jag inte kan sova, så blir jag stressad av att jag ska upp snart och måste somna.

OCH som ett plus i kanten, på all stress,sömnlöshet och ett allmänt missnöje över mitt jobb och att aldrig bli färdig. Alltså det är ju alltid något som ska göras. Jag hittar typ saker som ingen annan gör. men jag MÅSTE göra. Typ raka benen mitt i natten innan min pojkvän ska komma hem, skura underbadkaret om mamma ska komma förbi och lämna en sak. Jag har galna tvångstankar på städning, strykning,tvättning osv..allt ska/måste vara perfekt.

Och nu är min kille i egypten liksom........gagagagagagagaga äter på mig själv snart. kryper på väggarna!
Så nu ska jag gå och hämta min lilla vovven. luft. andas. Sedan kommer min syster louise hit ikväll och vi ska titta på film och ja ska göra ngt gott till oss. Imorrn är det promenad i slottsskogen och träffa min andra syster charlotte som står på schemat.

herrå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0