TVBLOGGEN

Åh finns det någon typ TVblogg eller ngt? 

Skitsamma.

En av mina största laster i livet är matprogram. Det absolut bästa jag vet på TV är matlagningsprogram/tävlingar om mat osv...

Kollar ni på Halv åtta hos mig? Svinbra! Älskar det! Älskar mat och Helge Skog (skog julia hahaha) som är en fantastisk programledare! Svinball e han juhe!! till saken..Idag var de i Sundsvall och det var någon sydamerikan som hette typ Alfredo eller Alberto eller ngt....

Han hade iallafall ett nytt konbcept och det var att få de andra deltagarna delaktiga i matlagningen. Jättekul grej faktiskt! pfffffffffff!!!!!!! Asså när man frågar någon om de vill ha hjälp i köket, så är ju det bara något man säger för att MAN SKA SÄGA SÅ, inte för att  man VILL hjälpa till. GUD! Det är som att man erbjuder sig att hjälpa till när folk ska flytta,sitta barnvakt åt 3 blöjkids eller vattna blommer hos grannen som är bortrest..

INBGEN VILL HJÄLPA TILL NÄR DET KOMMER TILL KRITAN!!!!
Men sen det värstas av allt är ju att mannen står och grillar och JAAA det är jättemycket sommar och mys, men på ballkongen? Det får man faktiskt inte göra. Och så står puckot i rikstv och visar glatt att här sitter jag och grillar på ballkongen=) *idiot* hejhej hyresvärden!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0