12.00

Nu har min hyresvärd vart här o kollat, tagigt kort på min lägenhet, för nästa gäst. Jag måste säga att det var obehagligt som satan, att en främmande karl går omkring och tar kort på mina grejer..Känner mig yr och illamående.. Jag var ju så jäkla nervös för att han skulle säga ngt elakt! Men det gjorde han inte.

Nu ska ja snart åka in till stan och möta mamma och moster..Lämna tillbaka ett USBminne ja lånade av mamma igår och sen ska ja köpa en vässare till min ögonbrynspenna. Öh, varför skrev jag det? Som att ni bryr er liksom...

Det är sol och ja har hittat massa fina bilder, som ska hjälp mig få idéer till nästa lägenhet. Snart är det fyttdax. Vem vill hjälpa till att måla och bära möbler?








Kommentarer
Postat av: Nickie

Ska du flytta? Vart?

2009-02-27 @ 12:20:45
URL: http://nickie.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0