ALOVEDAY

På allahjärtansdag var jag såklart med Mr J. vi åt rostbröd med skagenröra och chips. Presentutdelning och jag hade bakat två hjärtformade tråtor till oss, som ingen av oss orkade äta upp efter våra mackor...Så om jag har tue kommer han hit imorrn och då får vi la trycka i oss dom då..

Jag gav Mr J ett par chinos, en tandborste och hans (våran grej att handla) dricka "krus-brus"-Ej för vuxna. Jag fick ett par skor som jag har drömt om sedan jag såg dom..Har skrivit om dom i ett tidigare inlägg...Och ett par sjukt fina örhängen, som jag också har önskat mig. De ska jag ha på mig, när jag firar att mina nyktra veckor är över=)



Kommentarer
Postat av: Lollo

Snygga skor syrran.. undrar vem som valde ut dom ;)

2009-02-17 @ 09:49:01
Postat av: Jonas

Skryt lagom loll ;)

2009-02-17 @ 15:31:25
Postat av: Lollo

haha klart jag gör :D Du kan få ta lite credit för örhängena då, så är jag lite snäll iaf

2009-02-19 @ 16:00:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0