APARTYTHATENDEDWITHLOVE

Igår var jag på stan med min kära syster louise, vi åt sushi och ja köppte kläder jag egentligen inte har råd med, men kände att jag behövde.

På kvällen får ja den brilljanta idéen att dricka vin, vilket resulterade i att vi gick till lounge(s).Mycket trevligt, sjukt bra musik! Sånt gillar vi, musiken gör stället.

Sen mötte vi upp Mr J, som också hade vart ute, fast på annat håll. Vi åt kebabtallrik och tog sedan taxi hem, för vagnen hade slutat gå ( note to myself;inte bra att gå ut en vardag om du vill vara eknomisk)

Kvällen slutade alltså (natten) med att få sova bredvid min favvis.(för efter tolvslaget hade vi 2månaders dag och då ska man vara med varandra!!)

---------------------------------------------------------------------------------------------

Idag jobbade jag 9-13 i kassan, sedan gick vi tre på stan, jag mötte upp AC en kortis och sen käkade ja, lollo och mr j sushi (idag igen) Jag köppte mer grejer jag inte har råd med (bra jobbat!)

Ikväll hade jag och louise movienight, vi lagade mat och sen hävde vi tillsamans en chipspåse och 1dl gräddfil. (hallå tjockisar)

Imorrn blir det fem timmars jobb i cafét och sedan Alla Hjärtans Dag mys med min babe.

Sov så gott alla

Snart är den här dagen slut, jag ska ta ett bad och sedan krypa ner i sängen bredvid min syster och Bella.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0