APERFECTDAY

Jag blev hemskickad från jobbet igår..Jag kunde bara inte jobba. Hade högfeber och kände mig verkligen inte på g. Somnade när ja kom hem. Tog bella i famnen och sov tills febern var väck.
På kvällen kom Mr J hem till mig, han köppte min favoritchoklad (marabou amigo) och halstabletter..och efter lite puss o kram mådde jag betydligt bättre. Vi kollade på Oceans 11 och sedan sov vi in på förmiddagen idag.

Mötte upp lollo i stan, storsade runt lite. Jag hittade ett par sneakers. Dom hittade mig? Skit samma. Dom SKA bli mina. Sen gick vi till victoria, öl,vin och mat. Mycket trevligt. Nu är jag o bella hemma och myser. Hon ska åka till mormor och morfar imorrn så måste passa på att gosa oss rejält nu.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0