BIKINIBIKINI

Är jag den enda som fruktar badsässongen?Asså bilden jag har i huvudet..hur min kropp ser ut i bikini är betydligt sexigare än hur den faktiskt ser ut. Om jag fick bli 3 nyanser bunare och flytta allt överflödigt fläsk till pattarna så skulle det ungefär beskriva bilden jag har i huvudet. Vad jag egentligen ser ut som påminner mer om en blåval i svart balconette bikini. Snyggt?

Jag skriver inte detta för att jag är avundsjuk på alla spinkiga tjejer(eller jo klart som fan att ja är avis), som vart smarta nog att träna och äta grönsaker 230000 ggr om dagen sen de var typ 8 år gamla. De har säkert solat sen slutet av förra sommaren också, så de är sådär härligt fresh på stranden redan i början av sommaren (När vi andra ligger på gräsmattan hemma och försöker pressa fram en solbränna) Helst INNAN du behöver gå ner till stranden.

Hade tänkt mig ngt sånt här till sommaren....Begär inte mycket mer.. snälla gud? Kom igen nu,bjud på lite fettsugning..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0