CLEANANDCOZY

Vaknade brevid min Mr J, han stängde av mitt alarm (inte för att jag protesterade) på min lediga dag, men jag hade tvättid 10.00..som blev något framflyttad( 11.27) Så jag släpade med mig J ner i tvättstugan, startade två maskiner tvätt..

Sedan åkte vi in till ett snötäckt Göteborg( det där lät romantiskt, men det var bara skitkallt) Vi äkade donken och sedan följde jag honom till skolan.. Mötte sedan upp Lollo, kollade skor och sen åkte vi hem till mig och åt upp bakelserna jag gjort till allahjärtansdag. Tvättade lite till, gick en sväng runt området med Bella, hängde tvätten, gick och köppte mat, lagade mat, åt glass, åt chips...Var fortfarande hungriga så vi beställde pizza.. Nu har jag badat och smörjt in mig med victoria secret "cherry blossom" lotion (som jag blev besatt av efter att julia köppte med sig den till mig från Californien) Så nu ska jag och louise bläddra i min nya ELLE tidning (vem vill inte ha Luella klänningen som pryder omslaget?!) och sedan är det sängen(note to myself:glöm inte att ringa babe innan du somnar).. Bjuder på lite bilder från dagen.

Sov gott





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0