EVERYBODYBUTME

Jaha, ska alla ut ikväll, imorrn och lördag. alla utom jag? Känns som att så fort jag väljer att ha nyktra veckor, går alla ALLA ALLA ALLA andra ut. Vad gör man när man inte är ute? Man är med sin pojkvän? Nää, kan inte tvinga honom att va med mig hela tiden..Vara med mina vänner? Nää, dom går i skolan,jobbar eller är med sina pojkvänner eller bor på andra sidan landet. Med andra ord. Jag är hemma, har vart ute med stackars Bella 3 ggr sen jag kom hem idag..Jag kan betala räkningarna jag samlat i en hög och inte vill öppna men måste. Jag kan ta hand om disken från kvällsmaten jag åt upp för 4 timmar sedan..Jag kan skölja av ansiktsmasken jag har haft på mig 20min över verkningstiden...Jag kan gå och lägga mig och läsa den boken som jag la mina sista slantar på...


ja vill ha fina kläder,skor,dricka goda drinkar och umgås med alla jag tycker om. Och lyssna på den här..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0