FACKMYGADD

har haft en riktig pissdag på jobbet. Vi ha vart totalt överkörda, eftersom att vi fick utmärkelse "västsveriges godaste semla" och idag är det som bekant fetisdagen..Alla idioter skaäta semlor, trots att vi började sälja bullfan vecka 47 2008 och kommer antagligen fortsätta sälja dem till midsommar. ORKA!
Alla har vart griniga och ja fick vänta alldeles förlänge på min rast, med tanke på att jag har pms 2000, så är jag nu i extra stort behov av mina raster!

För att lätta upp stämningen på jobbet, gick jag glatt ut i butiken(ICA) och hämtade schlagerkit, som man får om man köper x antal OLW påsar..(jag köppte ingen olw påse utan tog det som min personalförmån) I alla fall...I kitet låt det diverse skräp, varav en liten burk med glittersmink (vitt,görnt och blått) som jag lite lätt placerade på våran kökschefs bakdel...Sen var kriget igång..Efter 1 timme var alla i köks och resturangs-personalen dränkta i glitter.. Jag hade nog mest, eftersom att jag satte igång skiten, fick jag mest tillbaka. (min bh glittrar fortfarande)

Man fick även tatoos med som jag självklart var tvungen att testa.. Så nu har jag ett rött hjärta i nacken. Gud så fashion!

Sen när jag kom hem hade Bella ännu en gång festat loss på mina underkläder då Mr J glömt stänga garderobsdörren. Asså, självklart var ju inte det med flit..men liksom just idag orkade jag inte med ngt sånt(grädden på moset) Och jag var så trött efter jobbet och promenaden med bella, så jag städade bara undan och kunde inte låta bli att skratta åt det. Bara för att.

Efter detta missöde, skyndade jag tillbaks till jobbet, eftersom att vi skulle ha fackmöte. Ni läser just nu deras senaste tillskotts-blogg. Jag är efter mitt första möte i facket, nu UngdomsANSVARIG i våran fackklubb. Kul va!
Jag tycker det ska bli jätteroligt, att få gå utbildningar,coacha nya meddlemar och föra ungdomarstalan i facket. Nu jävlar ska här bli andra bullar säger jag bara!

Nu börjar Den Rätta för Rosing. kolla in Johan Maldavi extra mycket;)(nej det är INTE j som i mr j)



aa det var ju en jävligt bra bild men men..

Kommentarer
Postat av: Lollo

johan Linde'n är det ju faktiskt! Snygg tattoo, fast jag är glad över att den är på låtsas ;)

2009-02-24 @ 23:50:15
Postat av: SVAR:

haha jag kom på det sen, men då orkade jag inte ändra..Idag ska ja o julia dricka gott. ska du med eller?

2009-02-25 @ 07:43:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0