IMSICKASHELL

Gött, nu har jag jobbat arslet av mig i två veckor, inte haft en ledig dag förens idag då. Kunde inte somna igårkväll för jag hostade så jäkla mycket..och dagen har inte vart bättre. Känner mig öm i kroppen, hostar,öronsprång och näsan bara rinner.

Jag har efter många om och men städat hela lägenheten. Damma, damsuga,skura,putsa,diska you name it I did it!
Så nu luktar det Grymme citrus i varje rum.. mm!

Varför är det så att när man är sjuk mår man bra av att hålla igång hela tiden som vanligt och sen när man sätter sig för att ta det lugnt så väller sjukdomen över dig. Du blir APsjuk!

Jag känner mig liten och hjälplös..Mr J trodde att ja precis vaknat när ja pratade med honom i tlfn förut. Men nää, jag låter såhär för att ja är täpt i snoken.Snoret förstör min i vanliga fall så ljuva stämma. Snart kommer jag bli hes också..Fast den rösten gillar jag. Hes röst är sexig röst. eller?

Precis kollat senaste the city avsnittet. inte ett dugg intressant..eller är det att om 30 minuter börjar Gossip girl så alla andra program bleknar idag?

Så om 30min ska jag bänka mig i soffan och kolla gossip girl..sen hoppas att min babe kommer hit och kan krama mig frisk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0