INGENHETSIÅR

Idag gick jag in extra och jobbade 6 timmar. Gott med lite extra pengar och det var ett jävligt chill pass.08-14.00. Efter jobbet åkte jag och kollade på när babe tatuerade sig. Det blev så jäkla snyggt!

Nu är jag hemma, bella sover i mitt knä och jag är skitsömning..Ska snart lägga mig.

Det bir ingen Eurovision hets för mig iår. Då min partner in crime har flyttat till norr, har jag ingen att dela detta pinsamma intresse med. Me jag har faktiskt tagigt mig i kragen och kolat lite av de bidragen som redan är klara för final.
Christoffer är helt hooked on Finlands bidrag..men asså nej det är inte jag. Däremot var det en låt i deras (finalsnd) final som jag är helt såld på!



Är den inte bara helt sinnes. jag vill sjunga den högt i duschen och headbanga sönder!

Usch vad jag saknar Christoffer..vad gör man på helgen nu liksom?

jag och christoffer. min bästa vän.puss på re!!

Imorrn ska jag jobba 07-15.00 och sedan träffa Thina. Sen blir det middag och mys med Mr J.

Kommentarer
Postat av: Christoffer

Du måste lyssna på montenegros låt!!!

Andrea Demirovic - Just get out of my life

Sjuuuuuukt bra!!!

2009-02-05 @ 09:58:19
Postat av: Christoffer

Du måste lyssna på montenegros låt!!!

Andrea Demirovic - Just get out of my life

Sjuuuuuukt bra!!!

2009-02-05 @ 09:58:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0