JÄVLIGTGÖTTATTVAKÄR

Asså det är jävligt gött att vara kär när man vet att den andra personen känner samma sak för dig!
Annars är det skit att vara k'r, men det visste ni redan..

Jag är sjuuuuukt peppad! Förutom det faktum att jag försov mig 2 timmar (ingen märkte ngt fär patricia skulle tydligen också börja 07.00) så har dagen gått bra. Jag har fått kaffet serverat, bett ngn annan fylla på eller öppna burkar med tröga lock. Oh yes its a fact, im the baby at work. Jag är en hjälplös blondin som behöver starka karlar eller 4 mammaor för at ta hand om mig på jobbet. Man kan ju fråga sig varför dom ens låter mig jobba. Gör jag ngt vettigt förutom att charma kunder när de beställer mat? nopp. mitt jobb går endast ut på att charma och vara rolig och jävligt högljudd. Med andra ord trivs ja som fisken i vattnet!

Min chef var inte alls arg över att jag kom sent idag, tvärtom så fick jag 2 biljetter (2pers á biljett) till efterfesten för Årets kock på elite Hotel Park Avenue.Den du! tack så mycket! Här ska raggas kändisar! Tar med mig Babe och Thina!

Så nu dricker jag upp en cider ngn glömt i min kyl och lyssnar till.......



DANSA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0