JUSTANOTHER

Igår åkte jag hem till min babe. vi kollade på V for Vendetta. Min favoritfilm..Fast sista 30min var jag så trött att jag mest lyssnade..såg med halvöppna ögon. Det är så mycket lättare att sova när han är bredvid. När jag sover själv tar det en evighet, för då vill jag bara prata med honom och kunna titta på honom. Jävla psycho!

Imorse, åkte jag hem till syster och hämtade hunden. Hade tänkt äta megafrulle, men det fanns inte ett skit i kylskåpet. Besvikelse..

Nu är jag hemma, har precis duschat och ska snart in till stan för lite fönstershopping och vin med syster och sandra.

See ya!


Kommentarer
Postat av: gissa

ÄLSKAR BILDEN!!!!!111111111111111111ETT

2009-02-12 @ 19:56:53
URL: http://heltfantastiskt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0