SUNNYSATURDAY

Precis hemkommen från morgonrunden med Bella..Det är bara hundmänniskor uppe 07.00 på en lördagmorron!
Det är när man är uppe tidigt en helg, som man ser hur mycket hundar det faktiskt bor i ens grannskap..Jag kryddar inte, när jag säger att jag hittar typ en ny i veckan!

Igår var första gången på 3 månader som varken jag eller mr j försökte få tag på den andra..Kändes jävligt konstigt faktiskt. Och jag ligger liksom i riskzonen för tjatig flickvän, så jag tänkte att ja skulle ge honom lite space från mitt eviga tjat. .Hoppas att det blev uppskattat..För när jag vaknade imorseoch hade fått två missade samtal från Stina på jobbet och inget godnatt sms..La ja ihop pusselbitarna till ngt helt annat. Det första jag tänkte var att Stina hade vart ute och sett hur alla tjejer flockats kring min mr j och han hade total glömt bort mig för kvällen.. Så som lejonhonor omringar ett gasell när de är på jakt. (det var min bild i huvudet) så totalt vettskrämd fundarade jag på att messa stina och fråga vad som hade hänt. Men det behövdes inte..hon ringde..En gång under tiden ja var ute med Bella och sen direkt när jag klev innanför dörren. . Det var bara att hon inte visste ngt om hur man öppnar frukosten i cafet. puuuh..
Jobbigt för henne, men gud vilken lättnad för mig 8med tanke på lejonbilden ja hade i huvudet)

Och bara för at jag kände att ja ville dela med mig av mitt soliga-lördags-trauma har jag nu skit bråttom till jobbet.. Great!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0